Snižuje se vám zisk kvůli neefektivnímu získávání souhlasů?
SPRÁVNÉ A PROFESIONÁLNÍ NASTAVENÍ
CONSENT MANAGEMENT PLATFORMY VÁM POMŮŽE
01.
ZACHRÁNIT PŘÍJMY
Pokud nechcete ztrácet příjmy, je zapotřebí ad tech partnerům zasílat správné signály ve správný čas.
02.
Zvyšování Consent-in
Správný design a testování vám pomohou získat více souhlasů od uživatelů.
03.
Legislativa
Vydavatelé jsou zodpovědni za naplnění uživatelského nastavení v CMP liště.
POMŮŽEME VÁM V TĚCHTO SITUACÍCH
- Nalezení drobných, ale velmi specifických rozdílů při zpracování dat.
(souhlas nebo oprávněný zájem) - Pomůžeme:
- Definovat situace, ve kterých je potřeba získat souhlas, a jak efektivně spravovat souhlasy, které již byly shromážděny.
- Definovat zodpovědnosti a závislosti všech stran (uživatel, vendor a publisher).
- Nastavit proces z hlediska technologií.
- Správně nakonfigurovat CMP platformu, kterou používáte.
- Zjednodušit migraci na flexibilnější platformu, pokud vám v současné něco chybí.
a/nebo
- Vyladění systému pro efektivní sběr souhlasů.
- Vyladění CMP
- Náš přístup přesahuje klasický sběr souhlasů. Věříme v udržitelný marketing, ve kterém se se všemi zúčastněnými stranami - vydavateli, inzerenty a uživateli médií - zachází stejně s ohledem na jejich potřeby. Jsme přesvědčeni, že dobrovolně udělený souhlas s plným vědomím všech důsledků, které z něj vyplývají, je cennější než souhlas vynucený nebo získaný porušením pravidel. Nabízíme řešení, které toto zohledňuje.
NEJSTE SI NĚČÍM JISTÍ?
KONTAKTUJTE NÁS A POMŮŽEME VÁM:
Jsou vaše současné technologie v souladu s GDPR a ePrivacy?
Nejste si jisti, jak integrovat nějakou technologii?
Dochází vám nápady, jak zvýšit míru consentů?
Chybí vám data o sběru souhlasů a jejich efektivitě?
Jste schopni se vypořádat s právem na námitku a odvolání souhlasu?
Pozorujete pokles příjmů v některém z kanálů a nejste si jistí, co za tím je?
Ahoj, jmenuji se Barbara.
Pojďme si popovídat o ad techs a strategiích, které přináší
dlouhodobě udržitelný výnos.

PRACUJEME PRO VYDAVATELE
od roku 2013








